Tilaa kotikäynti

Hinnasto ja palvelualueet

Tilaa osteopatia kotikäynti

Kotikäynnin voit tilata joko alla olevalla lomakkeella tai soittamalla Osteopaatti Tomi Aarniolle numeroon 050 380 6066.

Kirjoita viestikenttään mitkä ajat sinulle sopisi parhaiten, niin otan sinuun yhteyttä ajan varaamiseksi. Jos haluat että soitan sinulle, kirjoita myös mihin aikaan olisi parasta soittaa.

Hinnasto

Kotikäynnistä maksetaan osteopaattisen hoidon normaalihinnan lisäksi matkakorvaus alla olevan taulukon mukaisesti. Etäisyys lasketaan Google Mapsilla nopeimpana ajoreittinä Kirkkonummen Osteopatian osoitteesta asiakkaan osoitteeseen.

Etäisyys 0-10km: 30€
Etäisyys 10-25km: 40€
Etäisyys yli 25km: 50€

Kotikäynnin palvelualueet

Kotikäynnin voi tilata Kirkkonummelle ja sen lähialueille. Alla on lueteltuna alueet joilla palvelemme.

Kirkkonummi

Toimimme koko Kirkkonummen alueella, mukaanlukien Upinniemi, Porkkala, Masala ja Veikkola.

Siuntio

Koko Siuntio kuuluu palvelualueeseemme.

Inkoo

Koko Inkoo kuuluu palvelualueeseemme.

Espoo

Lähes koko Espoon alue aivan pohjoisinta osaa lukuunottamatta sijaitsee palvelualueellamme.

Kauniainen

Kauniainen kuuluu palvelualueeseemme.

Helsinki

Helsingissä kotikäyntimme palvelee vain Helsingin läntisimmissä osissa. Palvelualueisiin kuuluu Lauttasaari, Lehtisaari ja Kuusisaari.

Takaisin etusivulle